Съвместна информационна кампания спомага за популяризирането на философията за нулеви отпадъци в България

Съвместна информационна кампания спомага за популяризирането на философията за нулеви отпадъци в България

Devin2

Девин и Екопак споделят обща мисия да насърчат българите да рециклират повече

 

Защитата и възстановяването на околната  среда винаги са били основен фокус за Девин. Ето защо, преди петнадесет години, станахме един от основателите на Екопак България. Оттогава организацията се превърна в лидер на индустрията за оползотворяване и рециклиране на материали в България. Над 2,5 милиона жители в 88 общини се обслужват от 19 съоръжения за сортиране на Екопак, а заедно имаме продължаваща съвместна информационна кампания през 2017, 2018 и 2019.

 

Общата ни цел е насърчим разделното събиране чрез креативни и интересни публикации във Facebook. Чрез употреба на атрактивно съдържание, кампанията дава информация, обучава и ангажира потребителите по теми, свързани с рециклирането и отговорното отношение към околната среда. Кампанията за възстановяването на околната среда чрез инициативи, свързани с темата нулеви отпадъци, е един от четирите стълба на ангажимента ни да бъдем Извор на промяна.

Публикувана в онлайн и офлайн канали, информационната кампания през 2018 г. успя да достигне до 53 000 потребители онлайн и безкрайно повече офлайн. За максимална видимост, стикери, промотиращи разделното събиране бяха поставени на 210 автомобила на Девин в София и в областните центрове в страната (Пловдив, Благоевград, Русе, Велико, Търново, Плевен, Варна, Бургас и др.).

Месечните публикации във Facebook, в трите профила на компанията – Devin Mineral, Devin Spring и Devin Air – гарантираха, че съобщенията с призиви за действие около рециклирането и нулевите отпадъци ще достигнат до над 53 000 потребители за една година. Онлайн банерът на уебсайта на Девин достигна до още 22 780 уникални посетители. Резултатите за 2019 г. ще бъдат известни чак през декември, но с ко-брандираните стикери на 210 автомобила Devin, месечните съобщения във Facebook и безплатните продукти, разпространявани на събитията на Екопак България, очакванията са те да са високи.

„Тук в Devin сме обединени зад една кауза: да повишим информираността на потребителите за ролята им в намаляването на отпадъците и да ги насърчим да рециклират. Имаме уважаван партньор в лицето на Екопак, който ни помага да реализираме визията си за устойчиво бъдеще без отпадъци. Радваме се да видим страхотните резултати, които постигаме всяка година заедно, и се стремим да постигнем дори повече, защото истинска промяна се случва само, когато обединим усилията си“, каза Петя Манастирска, ръководител „Устойчиво развитие и качество“ в Девин ЕАД.

„В унисон с нашата мисия да „възстановяваме с най-големи грижи за обществото и природата“, Екопак се фокусира върху осигуряването на най-добрата възможна инфраструктура за разделно събиране. Ангажирани сме с провеждането на креативни и забавни кампании за повишаване информираността на потребителите, за да гарантираме правилното функциониране на системата. За нас е чест, че създадохме и успешно проведохме съвместната си програма за осведомяване  „Заедно“ с 40 от най-големите компании в сектора на бързооборотните потребителски стоки и новите участници в търговията в България за последните три години, в това число и Девин. Кампанията има за цел да включи съобщение с призив за действие в коминикационния поток, което да насърчава нашите клиенти да събират разделно. Чрез нея успяхме да достигнем до над 1,5 милиона жители в цялата страна“, добавя Михаил Митев, мениджър „Бизнес развитие“ в ЕКОПАК България.

„Девин е съосновател, член на борда и един от най-силните привърженици на  нашата мисия. Надяваме се да разширим сътрудничеството си и заедно да се справим с всички бъдещи предизвикателства, които предстоят през следващите години“, продължава той.

Devin
Първи стъпки към сертифицирането по стандарта Cradle to Cradle®
октомври 16, 2019